שולחן עבודה בארגון – מחזיק את הכל על כתפיו

 » ריהוט משרדי יוקרתי

חשבתם פעם על שולחנות עבודה שיש בארגונים השונים ? חשבתם על הדרכים הנכונות לבחור את שולחנות העבודה, את ההבדלים שבין כל שולחן לאחר וכיצד אותם שולחנות, שנחשבים אלמנטאריים כל כך, הם עניין מרכזי כל כך בכל משרד שבלעדיו פשוט אי אפשר? הפעם נדון בסוגים שונים של שולחנות עבודה ונדון אודות חשיבותם עבור העובדים.

על סוגים שונים של שולחנות עבודה ועל הצורך להתאים אותם לעובדים שלצידם

להלן סוגים שונים של שולחנות עבודה, שנדרש להכירם על מנת לבחור את השולחן המתאים ביותר לצרכי המשרד:

שולחן עבודה למנהל

אלה קרויים בדרך כלל שולחנות מנהלים, וההתייחסות אליהם היא אחרת מלכל שולחן עבודה אחר. שולחנות מנהלים הם לרוב גדולים ומרשימים, היוצרים מסר של כבוד ושל הצלחה בפני כל מי שנכנס לחדר.

שולחנות עבודה לעובדים

שימושם של אלה הוא פרקטי מאוד. לרוב יאכלסו שולחנות העבודה של העובדים את מחשביהם האישיים, את ציוד הכתיבה ואת ציוד העבודה שלהם, ולמעשה יהוו את תחנת העבודה של העובד מדי יום.

שולחן עבודה למזכיר/ה

אלה יהיו שולחנות פרקטיים מאוד, בהם ניתן יהיה למצוא מקומות אחסון רבים (מגרות, ספריות, מגרה נשלפת למקלדת וכו'). שולחנות אלה יהיו גדולים בדרך כלל, לנוכח ריבוי המשימות האדמיניסטרטיביות הנדרשות בארגון.

שולחן קבלה

זהו שולחן עבודה מיוחד וייצוגי, אותו פוגש בדרך כלל כל אורח הנכנס לחברה. לפיכך, יהיה שולחן הקבלה גדול ומרשים במיוחד, לרוב יחובר אליו דלפק קבלה, וכן יוצבו אליו אלמנטים שיווקיים המיועדים להעיד על המסר אותו החברה מייצאת.

שולחן לישיבות

שולחנות אלה מצויים בדרך כלל בחדרי הישיבות והם משמשים לעבודה בזמן התכנסות מרובת משתתפים. שולחנות לישיבות הם גדולים ומרשימים בדרך כלל ומאפשרים עבודה משותפת ושיתוף פעולה של העובדים.

שולחנות עבודה כאפקט מרכזי בהצלחת העובדים

שולחן עבודה הוא דבר כל כך אלמנטארי ומובן מאליו, שלפעמים קשה להבין עד כמה הוא משמעותי להצלחה בביצועים. ראשית, שולחן העבודה נדרש להתאים מבחינה ארגונומית לגופו של העובד – עליו להיות בגובה הנכון, בגודל הנכון, עליו ליצור סביבה נכונה מבחינת יכולת ההגעה של העובד לכל חלקי השולחן, וכמובן – להתאים לכסא שיוצב לצידו. בנוסף, לשולחנות עבודה יש משמעות רבה מאוד בכל הקשור לשמירה על שקט נפשי הדרוש לביצוע העבודה. שולחנות עבודה מבולגנים יכשילו את העובדים לצידם, יצרו הסחות דעת ויפריעו לביצועים. שולחנות עבודה טובים הם כאלה המספקים את כל הפתרונות, דואגים לכל האספקטים של נוחות ושל סדר ומתאימים באופן מושלם למשרד בו הם מצויים.

שולחנות העבודה של סופר דסק – עומדים על קרקע יציבה

המחפשים שולחנות עבודה למשרדים יגלו עד מהרה, כי חברת סופר דסק מספקת את הפתרון המושלם למשרד מהבחינה הזו. בין אם אתם מחפשים שולחן למנהל או למזכירה, שולחן לעובדים או שולחן לחדר ישיבות – אנחנו בסופר דסק ניצור את חבילת השולחנות המושלמת עבור הארגון שלכם, נדרג להתאימם אלה לאלה ולעיצוב המשרד ונאפשר את השקט הנפשי הדרוש לעובדים לצורך ביצוע העבודה. שולחנות העבודה של סופר דסק ישמשו אתכם לשנים ארוכות וטובות ואנחנו נדע שעשינו את שלנו ובהצלחה.

לצפיה בקטלוג

לא סתם כסא ושולחן: כל מה שצריך לדעת על ריהוט משרדי ריהוט משרדי הוא חלק בלתי נפרד ממיתוג המשרד והאווירה השורה במקום, ומכאן החשיבות הגדולה של הבחירה הנכונה של הריהוט המשרדי שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר. מומחי הריהוט של חברת סופר דסק, המתמחה בייצור, ייבוא ושיווק של הריהוט המשרדי הטוב ביותר, מספרים מהם הפרטים קרא עוד בחירת שולחן מנהלים כאמצעי ליצירת הרושם הנכון במשרד ריהוט משרדי - התחום של ריהוט משרדי הוא תחום שכיום, כל מנהל של משרד אשר מכבד את עצמו ואת עיסוקו – יודע כי אסור לו לזלזל בו. ריהוט משרדי בא למלא פונקציה שהיא מעבר... קרא עוד ריהוט משרדי – הפנים של המשרד שלך ריהוט משרדי - התחום של ריהוט משרדי הוא תחום שכיום, כל מנהל של משרד אשר מכבד את עצמו ואת עיסוקו – יודע כי אסור לו לזלזל בו. ריהוט משרדי בא למלא פונקציה שהיא מעבר... קרא עוד כסא מנהלים הוא הרבה יותר מריהוט כסא מנהלים - באופן קצת מפתיע, החשיבות של כסא מנהלים אינה ברורה רק לאילו הנהנים ממנו. כסא מנהלים צריך להיות עבור חברות ועסקים סמל סטאטוס לכל דבר, המשפיע על... קרא עוד
ראשיאודותקטלוג ריהוט משרדימבצעיםפרוייקטיםריהוט מוסדיצבעים וטקסטורותמאמריםחידוש כסאותצור קשראדריכלים