סופר דסק | ריהוט משרדי
המדריך לרכישה נבונה: איך לבחור כיסאות לחדר ישיבות? 

המדריך לרכישה נבונה: איך לבחור כיסאות לחדר ישיבות? 



לקטלוג  כיסאות לחדר ישיבות>>

כיסאות לחדר ישיבותפתחתם משרד חדש? משפצים את המשרד הקיים כדי להעניק לו טאץ' של רענון? מעוניינים לרכוש כיסאות לחדר ישיבות אבל מתקשים בבחירה? חדר ישיבות משמש לעריכת דיונים חשובים ולעתים קרובות גם לקבלת החלטות הרות גורל, וכול חברה, ארגון או משרד גדול עד בינוני כיום, מחזיקים בחדר ישיבות אחד לכול הפחות. 

במקרים רבים נדרש חדר הישיבות להכיל מספר רב של אנשים, בהם מנהלים, אורחים חשובים, עובדים בכירים, לקוחות, ספקים, לקוחות פוטנציאליים וכן הלאה, כשהשהייה בחדר עשויה להימשך לאורך שעות רבות, בין אם במסגרת של התדיינות שגרתית או במסגרת של ניהול משא ומתן לצורך סגירת עסקאות עם גורמים חיצוניים כאלו ואחרים.

 

הקניית התנאים המאפשרים התדיינויות ממושכות בנוחות מרבית


בין כך ובין כך, כדי להגיע להחלטות המנהליות הנכונות, חשוב ליצור בחדר הישיבות את התנאים המאפשרים התדיינויות ממושכות בנוחות מרבית באווירה רצינית ועניינית אבל בו זמנית גם נעימה ומכובדת. 

מבית חברת סופר דסק מסבירים שבמהלך החיפוש אחר ריהוט משרדי לחדר הישיבות, יש נטייה לשים את כול המיקוד על בחירת השולחן התואם את הצרכים, בשל היותו הרהיט בעל הנפח הגדול ביותר ולפיכך גם הבולט ביותר והראשון הנגלה לעין בעת הכניסה אל החדר. 

יחד עם זאת, חשוב לא פחות להקדיש תשומת לב גם בבחירת כיסאות לחדר ישיבות, מאחר וישיבה ממושכת מעל לכיסאות שאינם נוחים עשויה לפגוע באופן ישיר או עקיף בפרודוקטיביות של הדיונים וקבלת ההחלטות.

 

הצבת הארגונומיה והנוחות בראש סדרי העדיפויות


לפיכך, בשעת בחירת כיסאות לחדר ישיבות, מומלץ להציב בראש סדרי העדיפויות את הארגונומיה, הנוחות וההתאמה האורתופדית, תוך התייחסות, כמובן, גם להיבטים נוספים כמו התאמה עיצובית לסגנון הכללי, ההיבט התקציבי וכדומה. 

ישנם משרדים המעדיפים לבחור כיסאות מכמה דגמים שונים לחדר הישיבות בהתאמה להיררכיה ולמעמד בחברה, ואו לצורך ההבחנה בין כיסאות המארחים לכיסאות האורחים והלקוחות, בעוד שבמשרדים אחרים מעדיפים להזמין כיסאות זהים לכל באי הישיבות. 

בכל המקרה, כדאי להתאים את כמות הכיסאות וגודלם לגודל חלל החדר ולמספר הנוכחים דרך קבע בישיבות, תוך הקפדה על מרווח סביר בין כיסא לכיסא לצורך השמירה על פרטיותם של המשתתפים ומניעת צפיפות ודוחק מיותרים.