סופר דסק | ריהוט משרדי
פותחים משרד? קבלו כמה טיפים לבחירת ריהוט משרדי

פותחים משרד? קבלו כמה טיפים לבחירת ריהוט משרדי



ריהוט משרדי פותחים משרד עורכי דין יוקרתי? משרד רואי חשבון סולידי? משרד פרסום או סטארט-אפ צעיר ותוסס? מחפשים ריהוט משרדי תואם? בשנים האחרונות הולך תחום עיצוב המשרדים ומתפתח, ואם בעבר נדמו משרדים כאילו עוצבו באותו השטנץ למעט שינויים קלים, שהרי כיום מושקעים משאבים לא מבוטלים בתחום העיצוב העסקי, מתוך הבנה שסביבת עבודה ארגונומית ומתקדמת עשויה להעלות משמעותית את האווירה השוררת במשרד ואת תפוקת העובדים, תוך כדי העברת מסרים שיווקיים לחיזוק המותג.

 

אנשי הצוות המקצועי מבית חברת סופר דסק מציינים שישנן כמה נקודות חשובות שכדאי לשים עליהן את הדעת במהלך בחירת ריהוט משרדי על מנת להבטיח התאמה מלאה בין הקונספט העיצובי לבין מאפייני השירות שהמשרד מעניק, שיטת העבודה במשרד, צרכים ייחודיים וכן הלאה.

 

עיצוב משרד עורכי דין

לדוגמה, עבור משרד עורכי דין, מומלץ להעדיף ריהוט משרדי בעיצוב יוקרתי כמו כסאות משרד, המתאפיין בחללי אחסון חכמים, חדר ישיבות גדול, דלפק קבלה מכובד ותאורה רכה, להקניית אווירה המשדרת סמכותיות, ייצוגיות והצלחה, ובו זמנית גם משרה תחושה ביתית חמימה ובלתי מאיימת.

 

בעבר נהוג היה להציע למשרדי עורכי דין עיצוב בסגנון קלאסי, המתאפיין בריהוט יוקרתי ומסיבי ומשולב בעץ מלא, בעוד שבעידן העכשווי ניתן לפגוש משרדים בקווים מודרניים ועדכניים, המשלבים בתוכם טרנדים חדשים ועכשוויים מעולם העיצוב.

 

למשל, עיצוב משרד עורכי דין בקונספט תעשייתי, נקי ומינימליסטי, תוך כדי שימוש בריהוט אורתופדי בקווים אלגנטיים וחומרי גלם באיכות גבוהה, שילוב בין מתכת וזכוכית בגוונים הנכונים וכדומה.

 

ריהוט משרדי: התהליך לתכנון ועיצוב משרדים

באופן כללי, תכנון ועיצוב משרדים דורש את אפיון הלקוח, זאת על מנת שהעיצוב יותאם אופטימלית לגודל המשרד, לחלוקת החלל הפנימית, למספר העובדים ותנועת הלקוחות הצפויה, כמו גם לצרכים הספציפיים, לצורת ההתנהלות במשרד, למסרים השיווקיים שמעוניינים להעביר אל הלקוחות ועוד.

 

כמו כן, חשוב להקפיד לעשות שימוש בשפה עיצובית הומוגנית ואחידה בכל חללי סביבת העבודה ולהעדיף ריהוט ארגונומי, ובפרט במשרדים עם עבודה בעלת אופי יושבני ונהוג לשהות בהם שעות ארוכות מידי יום. מחקרים הוכיחו שישיבה על כיסאות שאינם נוחים ו\או אינם מותאמים לממדי גופם של משתמשים, עבודה עם שולחנות שאינם מתאימים מבחינת הגובה למאפייניהם של העובדים, כל אלו עלולים לגרום לעייפות מצטברת ולהוביל במרוצת הזמן למחלות בריאותיות שונות.