סופר דסק | ריהוט משרדי
המדריך לרכישת ריהוט משרדי

המדריך לרכישת ריהוט משרדי



בעלי עסק? מחפשים ריהוט משרדי (שיכיל - כסאות משרד, שולחן חדר ישיבות וכסא מנהלים)? הנושא עשוי, אמנם, להישמע כטריוויאלי, אך במידה ואתם מחזיקים במשרד, חברה או עסק, אזי קרוב לוודאי שהריהוט המשרדי אינו עניין של מה בכך.

 

שכן, הריהוט המשרדי הוא זה שייקבע בסופו של דבר כיצד המשרד שלכם ייראה, המסר שישדר כלפי צוות העובדים וחוג הלקוחות, הספקים והמבקרים, ובעיקר את המידה שבה יצליח להפוך את החלל למקום שנעים ונוח לשהות ולעבוד בו.

 

אנשי הצוות מבית סופרדסק, חברה ישראלית הנמנית ברשימת החברות הוותיקות והמובילות בתחום, מסבירים שאין זה משנה עד כמה הריהוט המשרדי מפואר ויוקרתי, סביבת עבודה שאיננה מספקת נוחות ונינוחות אופטימליים, עשויה להשפיע במידה רבה גם על התפוקה והספק העבודה.

 

ריהוט משרדי ההתייחסות להיבט הארגונומי והשלכותיו על בריאותם של העובדים

במקומות עבודה לא מעטים, נוהגים העובדים לשהות במשרד את מרבית משעות היום שלהם, ולפיכך חשוב להקנות להם תחושה ביתית נינוחה, תוך התייחסות, בין היתר, להיבט הארגונומי והשלכותיו על בריאותם של העובדים.

 

מבית סופרדסק מציינים שבשנים האחרונות מסתמנת עליה בולטת במגמת הביקושים לריהוט משרדי ארגונומי ואיכותי, כמו כסא מנהלים, כסא מזכירה וכסא מחשב אורתופדיים עם אופציה לכוונון הגובה של המושב והמשענת באופן מיטבי בהתאם למבנה הגוף והגובה של אלו המשתמשים בהם.

 

מרכיב נוסף בכיסאות הארגונומיים נוגע לריפוד, וכדאי להעדיף כזה המתאפיין במרקם נעים ועמיד לאורך זמן ושאינו שנדבק אל העור, פרט חיוני בעיקר כשמדובר במזג האוויר הלוהט וההביל האופייני לארצנו.

 

ריהוט משרדי: שימוש בגרסאות דינמיות המאפשרות גמישות מרבית והתאמה אישית

כיסאות המנהלים משווקים כיום במגוון רחב של דגמים, עיצובים וריפודים שונים. על פניו, הם אמורים להיות מרשימים ומפוארים יותר כאמצעי עיצובי המשפר את תדמית העסק ומשדר יוקרה.

 

עם זאת, רצוי להציב את השיקול האסתטי כשיקול משני, ולהתמקד בעיקר בהיבט הבריאותי, זאת עיקר לאור העובדה שמנהלים נוהגים לבלות, לא אחת, שעות רבות בישיבה במשרד. ריהוט משרדי שתוכנן תוך כדי שימוש בארגונומיה מאפשר ליצור כיום סביבת עבודה איכותית ובריאה יותר, זאת מבלי לזנוח את הזווית האסתטית.

 

משרדי ההווה מתוכננים כיום יותר ויותר באופן המתחשב כמה שניתן בצורכי העובדים, כשהדבר כולל, בין השאר, שימוש בריהוט בגרסאות דינמיות, המאפשרות גמישות מרבית והתאמה אישית, לרבות אופציות לכוונון גובה הכסא אל גובה השולחן, מערכות מידוף ידידותיות למשתמשים בהן, הצבת ארונות האחסון ומגירות משרדיות במקומות נוחים וכיוצא בזה.