סופר דסק | ריהוט משרדי
משפצים את המשרד? פותחים קליניקה? קבלו טיפים לבחירת כסאות המתנה

משפצים את המשרד? פותחים קליניקה? קבלו טיפים לבחירת כסאות המתנה



משפצים משרד קיים? פותחים קליניקה חדשה? מתקשים לבחור פינת המתנה בתוך כול שלל כסאות המתנה למשרדים הקיימות בשוק? 

ישנה אמרה ידועה שלרושם ראשוני אין הזדמנות שנייה, והאמרה הזו מוכיחה את עצמה בכול פעם מחדש, אם בדייט ראשון או בריאיון עבודה, ואם במפגשים חברתיים ועסקיים, וכך גם כשהדבר נוגע ללקוח המגיע לקליניקה או משרד לצורך קבלת טיפול או שירות, ובפרט כשזהו עבורו ביקורו הראשון במקום. 

כיום, אין עוררין על כך שכסאות המתנה בבתי עסק נותני שירות מהווה כמעין חלון ראווה וכרטיס ביקור של המקום, והדבר מקבל חשיבות יתרה במשרדים שבהם נדרשת המתנה ממושכת מצד הלקוחות עד לתורם לקבלת שירות.

 

התאמה אל מיתוג המשרד, למסרים השיווקיים והאווירה שמעוניינים להשרות בו
 

אנשי הצוות המקצועי מבית חברת סופר דסק מציינים שבשנים האחרונות חל בקרב בעלי עסקים בענפים השונים שינוי תפישתי משמעותי בכל הקשור להבנת חשיבותן של כסאות המתנה למינוף וקידום הצלחתו של העסק. אחד מכללי הבסיס לבחירת כסאות המתנה לבתי עסק הוא התאמה מיטבית בין כיסאות, כורסאות ואו ספות ההמתנה לבין מיתוג המשרד, המסרים השיווקיים והאווירה שמעוניינים להשרות בו. 

כך לדוגמה, במשרדים לעריכת דין או ראיית חשבון, הוספת ספות אלגנטיות מעץ מלא ואו כורסאות עור רכות לפינות ההמתנה, תסייע למשרדים הללו בהעצמת אווירת המכובדות והיוקרה ובמיתוג עצמם כמשרד בוטיק המעניק ללקוחותיו שירות אקסקלוסיבי, איכותי ומוקפד. בקליניקה רפואית, לעומת זאת, כדאי להעדיף סגנון נקי, מינימליסטי, תוך שימוש בגוונים בהירים ושקטים, להקניית תחושות של ניקיון, שלווה ורוגע.

 

התאמה אל גודל החלל וזמן ההמתנה הממוצעכסאות המתנה | סופר דסק

מבית חברת סופר דסק מוסיפים שבמשרדי פרסום צעירים, משרדי הייטק וסטארט אפ המתאפיינים ברוח צעירה, בועטת נועזת, עם התנהלות דינמית והרגלי עבודה חדשניים, תהייה העדפה לכסאות המתנה המעוצבות בסגנון הקורא תיגר על הקו הקונבנציונלי השמרני. 

הדבר יבוא לביטוי בשימוש מרובה בחומרים, פרטי ריהוט ואלמנטים בלתי שגרתיים ושלא נתקלים בהם בדרך כלל במקומות אחרים, החל מתוספת של פוף או ערסל בפינת הישיבה, ועד להטבעה במשטחי בטון, הדפסים גרפיים ותקרה בגוונים פסטלים. 

יחד עם זאת, מעבר להתאמה אל המסרים השיווקיים והמיתוג, חשוב להתייחס גם להיבט הפונקציונלי, לגודל החלל של אזור ההמתנה, לסוג המשתמשים הפוטנציאליים ולפרק הזמן הממוצע הנדרש להמתנה עד לקבלת השירות.